Hvordan Finne G-Punktet Ditt

Postet av Crazy6-admiN9 06. Jan 2019 0 Kommentar (er)

 

Hvordan Finne G-Punktet Ditt

 

 

 

Debatten om g-punktet tar aldri slutt. Eksisterer det? Er det viktig? Går du glipp av ditt livs beste sex dersom du ikke rører det?

 

Det finnes definitive svar på kun noen få av disse spørsmålene, og det virker som om det dukker opp "ny" forskning hver sjette

måned (i hermetegn fordi det noen ganger er nytt og andre ganger er det bare gjenbruk) som motsier gammel forskning og også

lover å være siste ord i g-punkt vitenskapen.

 

Mens ekspertene debatterer, kan du vel heller undersøke selv, og komme til bunns i saken? Det er din kropp. Undersøkelser kan

fortelle deg noe om hva andre opplever, ingen kan vite nøyaktig hvordan det føles for deg.

 

Uavhengig om du kaller det et punkt eller ikke, er det området på kroppen din som noen kaller g-punktet ikke en magisk knapp.

Det er som en hvilken som helst annen del av kroppen din, noen liker å få det stimulert, andre liker det ikke.

 

Noen elsker å få øreflippene slikket, mens det forandre er utrolig usexy. Dersom du er nysgjerrig og klar til å utforske selv, har vi

et kart til deg. Å stimulere g-punktet på egenhånd krever litt manuell behendighet og fleksibilitet. Instruksjonene under guider deg

gjennom å gjøre det selv, men selvfølgelig kan du alltid la noen hjelpe til.

 

Unngå Ytelsespress Om det "Magiske Punktet"

 

Dersom du blir fiksert på å oppnå et seksuelt mål (som flere orgasmer, samtidige orgasmer) kan du skape betydelig ytelsesangst,

selv om du er alene.

 

Dette er den beste måten å IKKE nyte noen som helst form for seksuelle møter. Husk at seksuell utforsking handler mest om

reisen, ikke målet. Prøv å gjør dette til et nytt hull i ditt seksuelle selvrealiseringsbelte.

 

Tenn Deg Selv

 

Hjemmelekser som starter slik er dømt til å være hvert fall litt effektive.

 

 

Det svampete området rundt g-punktet hovner opp med blod når du er seksuelt opphisset, så det er mye lettere å finne ut og føle

når du er tent.

 

Bli Komfortabel og Finn G-Punktområdet

 

Ligg på ryggen, squat, eller ligg på magen. Plasser håndflatene dine ned på vulvaen din og før en finger sakte inn i vaginaen (bruk

glidemiddel dersom du er litt tørr), og beveg tuppen fremover i en "kom hit" bevegelse. Når du kommer til andre knoke, bør du

kjenne et lett klumpete etter rillet område på den øvre vaginalveggen.

 

Legg Merke til Hvordan G-Punktet Føles

 

Teksturen på g-punktområdet vil sannsynligvis være betydelig annerledes fra de normalt glatte veggene i vaginaen. Når du er

opphisset, kan det utvide seg, så kjenn på ulike tidspunkt under opphisselsen din for å bli kjent med konturene og sensitiviteten.

G-punktet responderer på press, så press ned og dra fremover ved å bruke "kom her" bevegelsen med fingrene dine.

 

Utforsk G-Punktet med Leker

 

Det kan være kleint å stimulere g-punktet med en hånd. En g-spot vibrator eller dildo kan være en super hjelper i dette. Påfør litt

glidemiddel på leketøyet og før det inn med tuppen (dersom den er kurvet) pekende oppover mot toppveggen i vaginaen din. Jobb

den sakte inn, langt nok (noen få centimeter) slik at tuppen presser mot g-punktet ditt.

 

Eksperimenter med Press og Bevegelse

 

Noen synes at press mot g-punktet er godt, andre like å føle vibrasjonen når en leke presser mot g-punktet. Eksperimenter og se

om noen av de tingene føles godt for deg. For de fleste responderer g-punkt på fast trykk. I begynnelsen bør du bruke leken din

som om du skulle klø deg – ikke trekk leken hele veien ut, men bruk korte bevegelser, påfør fast trykk, mot g-punktet.

 

Varier Bevegelsene

 

En sirkulær eller frem-og-tilbake bevegelse kan være nødvendig for å få deg i gang, men du oppdager muligens snart at du ønsker

mer energiske bevegelser. Dersom du har en vibrator, prøv å leke med vibrasjonene, både på og av for å finne ut hva du liker best.

 

Legg Til Klitorisstimulering til G-Punktlek

 

Du kommer til å vite det når du treffer punktet ditt ettersom du vil føle kilende følelsen, en trang til å tisse, og en generell økning i

opphisselsen din.

 

Når du føler trangen til å komme, legg til klitorisstiumulering ved å bruke favorittmetoden din. Fortsett å stryk på g-punktet ditt.

 

Gi Slipp

 

Med konsistent stimulering, kommer du til slutt til å kjenne en trang til å måtte tisse. Dette kan være ganske urovekkende til å

begynne med, og har sannsynligvis ført til at flere at avsluttet prosessen, men dersom du klarer å holde ut, vil du få en veldig

deilig overraskelse. Det kan hende du ejakulerer, eller ikke, men ejakulering er fullstendig normalt (og det er ikke urin).

 

Dersom Du Ikke Får Orgasme, Prøv Igjen

 

Det kan ta flere treningsøkter før du legger merke til oppbygning. Prøv å variere posisjonen din, å bruke forskjellige leketøy, å

eksperimentere med pusting og kegel-øvelser (for å styrke PC-muskelen din), eller få en partner til å hjelpe deg. Ettersom

g-punktet responderer mest når du er opphisset, kan det også hende at du bør stimulere det etter at du har hatt orgasme.

 

Husk Øreflippen

 

Det kan være gøy å eksperimentere med g-punktet og du vet aldri hva du kommer til å lære underveis. Men prøv å ikke heng deg

på at dette skal være en lamslående opplevelse. Dersom du leker deg og det ikke funker for deg, prøv noe annet og vit at det ikke

er noe galt med deg, og at det som tenner oss er helt forskjellig, individuelt, og unikt fra person til person.

 

Etikett: G-Punktet

Skriv en kommentar