Kjøpsbetingelser og vilkår

 

KJØPSBETINGELSER OG GENERELLE VILKÅR

Foretaksinformasjon. Organisasjonsnummer: 916 309 589, foretaksnavn: CrazyLove AS

 

Kontaktdetaljer: Postadresse: C.L.AS(CrazyLove AS), Olaf Helsets vei 1B, 0694 Oslo, e-post: info@crazylove.no,  Snapchat: crazylove.no. Kundeservice er tilgjengelig alle dager  på snapchat og e-post.

 

Registrering. For å handle på CrazyLove.no sin nettbutikk kan du registrere deg som kunde eller du kan handle som gjest. Konto kan opprettes under fanen «min konto» eller underveis når du foretar ditt første kjøp. Registreringen krever en gyldig e-postadresse. Vi leverer til hele Norge med unntak av Svalbard og Jan Mayen. Ved kort- og kredittkjøp må vedkommende i henhold til loven være 18 år. Når du handler er e-post og mobilnummer obligatorisk.

 

Adresseendring. Kunden er selv ansvarlig for at riktig adresse og postnummer er oppgitt i profilen. Adresseendring utføres under fanen «min konto». Registrert adresse vil være leveringsadresse, men det er mulig å legge inn alternativ adresse ved levering om ønskelig. 

 

Produktinformasjon.Crazylove.no selger sexleketøy, klær og andre erotiske produkter (ikke film).

 

Priser. Alle priser er i norske kroner og er inkludert merverdiavgift og toll. Alle kostnader knyttet til kjøpet, varer og eventuelt gebyr og frakt, vil fremkomme i kjøpsprosessen før man utfører selve betalingen.

 

Forbehold. Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder pris og informasjon om varer på denne siden. Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål vedrørende dette. Vi vil bidra til at du får den informasjonen du trenger slik at du får en hyggelig handel her hos oss på CrazyLove.

 

Betaling/kortinformasjon.Når du handler hos Crazylove.no blir betalingen behandlet av betalingsleverandøren Nets, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard/Eurocard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk. Vi krever først betaling for varen fra det tidspunktet den blir sendt fra oss til kunden. 

 

Kredittkort. Kjøp på CrazyLove sin nettbutikk betales med kredittkort Visa/Electron eller Mastercard/Maestro. Kjøpesummen blir reservert på konto frem til varene er plukket. 

 

VIPPS: VIPPS-appen må være installert på mobiltelefon for å kunne betale på den måten.

 

Personopplysninger. CrazyLove AS behandler persondata i henhold til lov om personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller videreformidlet til andre eksterne register.

 

Anonym levering. Alle våre kunder får anonyme pakker. Det betyr at verken firmanavn eller logo vil fremkomme på tilsendte konvolutter eller esker. Alle pakker fra CrazyLove AS har avsender C.L.AS. Vi sender ikke ut reklame til våre kunder på e-post eller post. Vi innhenter kun informasjon i de tilfellene der dette er relevant for oss og for din handel på www.crazylove.no. Du kan besøke hjemmesiden vår uten at dette avdekker dine personlige opplysninger.

 

Frakt. Vi tilbyr fri frakt på alle ordre over kr 750,-. Er ordren under kr 750,- tilkommer frakt på kr 49,- eller kr 79,- ved levering. Alle ordre sendes med Postens klimanøytral servicepakke. Leveringstid er 1 til 5 virkedager, avhengig av hvor i landet du bor. Vi tar forbehold om noe lengre leveringstid i perioder der Posten har mye trafikk. Vi tar forbehold om at det kan oppstå situasjoner som gjør at vi blir utsolgt for ett eller flere produkter. Ved utsolgtsituasjoner vil du få melding om dette, eventuelt sammen med informasjon om hva vi kan tilby som et alternativt produkt. 

 

Hva skjer hvis ikke pakken hentes?

Ved uavhentede pakker, uavhengig av årsak, påløper et uavhentetgebyr på 300,- for å dekke våre og speditørens kostnader (kostnader for lagring, frakt og returkostnader osv). 

Å krysse av for ”nektet mottatt” for å returnere pakken er heller ikke en tillatt praksis og pakken regnes da som uavhentet, med påfølgende gebyr.

Det resterende beløpet refunderes gjennom benyttet betalingsmetode. 

 

RUTINER FOR RETUR AV VARER. Avbestilling: Ved avbestilling eller kansellering av en ordre ber vi deg om å kontakte vårt kundesenter for raskest mulig hjelp. Ordre kan endres frem til varen sendes fra vårt lager. Dersom varen allerede er sendt fra vårt lager ber vi deg om å benytte returskjemaet. Ta kontakt med kundeservice på e-post: info@crazylove.no.

 

Reklamasjon. Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du inne rimelig tid etter at du oppdaget den, gi CrazyLove skriftlig melding (e-post eller brev) om at du vil påberope deg mangelen. CrazyLove vil da gi deg informasjon om hvordan du skal gå frem. Reglene om reklamasjon finnes i lov om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven). Bytte. Av hygieniske årsaker har vi ingen bytterett på våre produkter. Angrerett. Alle våre kunder har i henhold til norsk lov (jf. Angrerettloven § 20) 14 dagers angrefrist fra dagen de mottar produktet. Du har 14 dager på å gi beskjed om at du angrer, og ytterligere 14 dager på å sende varene i retur. Et angreskjema følger med i e-posten med ordrebekreftelsen du mottar fra oss. I denne perioden kan du uten forpliktelser sende tilbake varene du har mottatt. Merk følgende utdrag fra angrerettloven: Angrerettloven gjelder kun ved forbrukerkjøp. Angreretten kan derfor ikke benyttes av firmaer eller andre som har handlet som ledd i næringsvirksomhet (jf. Angrerettloven § 5, punkt a). Returkostnadene bæres av forbrukeren (jf. Angrerettloven § 24, første ledd). Ved retur vil pengene bli refundert innen 14 dager etter mottatt retur. Returner produktet i original innpakning sammen med angreskjemaet til oss snarest, og senest innen 14 dager fra du mottok produktet. Dersom du ved en feiltagelse har kastet angrerettskjemaet, eller av andre årsaker trenger et nytt, kan du kontakte vårt kundesenter. Hvis kjøper ikke har mottatt angreskjema, enten skriftlig på papir eller på et annet, varig medium (f.eks. e-post, CD eller DVD), utvides angrefristen til 3 måneder. Angreskjemaet skal være ferdig utfylt med CrazyLove AS sin informasjon når skjemaet mottas. Angreretten gjelder kun forbrukerkjøp. Salg til foretak innbefattes ikke av forbrukerkjøpsloven.

 

Angrerett på brukte varer. Dersom varen ikke svarer til forventningene, kan angreretten benyttes innen 14 dager selv om varen er brukt. Når brukte varer returneres, vil det bli foretatt en verdivurdering av varen, og kunden vil få tilbakebetalt kjøpesummen fratrukket verdireduksjonen (jf. Angrerettloven § 25, tredje ledd). Vi kan kun akseptere retur av ubrukte varer. Merkelapper må ikke fjernes, og produktene må ikke tilsmusses på noen måte. Ved retur av varer må original eske være med. Returnerte produkter videreselges aldri.

 


Refundering av penger. Etter at varen er sendt i retur, og etter at den har blitt mottatt og godkjent på vårt lager, vil pengene for varen bli refundert. Det kan ta opptil fem virkedager fra beløpet har blitt refundert til pengene vil være synlig på din konto. Hvordan tilbakebetaling foregår vil avhenge av hvilken betalingsmåte du har benyttet ved kjøp av varen. Dersom du har benyttet deg av kortbetaling vil pengene for de returnerte produktene bli refundert til din bankkonto/ditt kredittkort. Vi gjør oppmerksom på at det kan ta opptil tre uker fra du sender varen i retur til vi mottar den.

 

Garanti. Våre garantier innebærer ingen begrensninger i reklamasjonsfristen for varer etter forbrukerkjøpsloven. Reklamasjonsfristen er to år etter fakturadato, eller fem år dersom varen er ment å vare vesentlig mer enn to år. Se punkt om reklamasjon for mer utdypende informasjon, eller kontakt vårt kundesenter. Alle eventuelle garantier gitt av produsenter eller leverandører gjelder også i Norge.

 

Varighet. Hvis relevant, skal det opplyses om avtalens varighet og eventuelt minste bindingstid. For avtaler som er uten tidsbegrensning eller forlenges automatisk, skal det opplyses om vilkårene for å si opp avtalen.